Innovatieklas Tuincentrum Turkije: markt – en vestigingsonderzoek
Innovatieklas is een samenwerkingsconcept tussen onderwijs en bedrijfsleven. Studenten van groene en niet-groene (zoals bedrijfseconomie)opleidingen maken aan de hand van praktijkopdrachten kennis met ondernemers.
Innovatieklas Tuincentrum Turkije: markt - en vestigingsonderzoek
Tweedejaars studenten van de opleiding MER (Management, Economie en Recht) zijn voor Koapak BV uit De Kwakel aan de slag gegaan met een markt- en vestigingsonderzoek in Turkije. Exporteur Koapak BV ziet Turkije als groeimarkt voor de afzet van bloemen en planten. De exporteur wil binnen een paar jaar een verkoopconcept ontwikkelen voor de Turkse markt. Het onderzoek wordt gebruikt ter ondersteuning van zijn plannen om deze Turkse markt te bewerken. Deze Innovatieklas bestaat uit twee onderdelen:
- een voorstudie van studenten InHolland MER Diemen (januari t/m maart 2014)
- studiereis SBRME / CE Haarlem (mei 2014)
Ondernemer: Koapak BV
Product: voorstudie
Contactpersoon: Jan-willem Donkers / jwdonkers@greenportaalsmeer.nl