Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’

De gevolgen van de coronacrisis zijn groot voor de sierteeltsector. Bloemenbureau Holland werkt hard aan een manier om bloemen onder de aandacht te houden bij de consument, op een positieve en gepaste wijze. Daarom start vanaf vrijdag 27 maart de consumentencampagne ‘Let Hope Bloom’. De campagne gaat lopen in Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk en wordt via verschillende media aangejaagd.

Bloemen hebben een krachtige symboliek en spreken de internationale taal van liefde en vriendschap, van dankbaarheid, steun en troost. Én van hoop. Daarom brengt Bloemenbureau Holland juist nu een boodschap met bloemen. Of je ze nu in huis kunt halen of niet, het zijn sprankjes hoop in deze heftige tijd.

De campagne bestaat uit video en foto’s van twee gigantische bloemenfiguren met daarin de boodschap ‘Let Hope Bloom’ in bloemenletters. Hiermee wil Bloemebureau Holland laten zien dat bloemen er altijd zullen zijn en willen zij hoop geven aan de landen en mensen die sterk worden getroffen. Iedereen kan deze bloemenboodschap delen via social media met de universele hashtag #lethopebloom. Kijk voor meer informatie op www.bloemenbureaholland.nl